fredag 2. november 2012

1. september 2001

SKOLESTART PÅ KONGSVINGER

Nytt skoleår.  Var på første samling i går, for i dag er det 2. september.  Dette virket OK.  Nettstudier med Class Fronter og samling ca 1 gang i måneden gjennom hele skoleåret.  Har funnet leksa mi på nettet, skal handle bøker i morgen, så jeg må vel en tur til Kongsvinger igjen.  Jeg kjøpte ikke bøker før oppstart nå, for jeg så jo at mye av det som sto på lista forrige år var allikevel ikke den litteraturen vi skulle bruke, så jeg tok ikke den sjansen.  Men det er tross alt bare 4 mil hver veg, og jeg har god tid foreløpig.  Kjente også flere andre som startet på samme kurs, og resten virket også OK.  Synes det var fint at det ble tatt bilder av alle sammen, som ligger sammen med navn.  Det er mye lettere å kjenne igjen de forskjellige da, når man skal kommunisere via nett.  Har bare så vidt prøvd slike nettmøter før, men det går sikkert bra.  Og så håper jeg også å få satt meg bedre inn i all litteraturen fra forrige skoleår, for pensum der var så tettpakket at man rakk ikke å lese alt, selv ved ganske intens jobbing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar